fredag den 7. oktober 2016

Hæklet barnevognskæde "Lille Peter Edderkop" DIY

Lille Peter edderkop


Jeg havde tænkt mig at hækle en barnevognskæde til min lille nevø, med et tema fra en kendt børnesang. Nu er jeg langt om længe blevet færdig og den kom til at se sådan ud






Skyen er ens på begge sider og sølvtråden skal illudere regnvejr. Mur, sol og edderkop har forskellig for- og bagside, så man kan vende kæden om. Mellem mur, sky, edderkop og sol har jeg hæklet nogle afstands stykker, men man kan også sætte nogle fine træperler i mellem for at skabe afstand.



Delene er to-dimensionelle, så hver del er hæklet med en for og bagside.
GDS (gør det selv) er indtil videre en tilsnigelse, men jeg vil forsøge at lave opskrifter på de forskellige dele.

Den hæklede regnvejrssky finder du HER

Den hæklede edderkop finder du HER

Afstandsstykker og mur finder du HER

Solen er  HER

Ingen kommentarer:

Send en kommentar